Ofte stilte spørsmål - Arbeidere
Kan jeg slette arbeidere?
Det er ikke mulig å slette arbeidere, men du kan enkelt deaktivere en arbeider ved behov.
Hva gjør jeg om jeg vil aktivere en arbeider som er deaktivert?
Da velger du listen over inaktive arbeidere, og her kan du velge å “Aktivere” arbeideren.
Hvor endrer jeg ansattnummer på en arbeider?
Dette må gjøres av Proresult - send e-post til support@proresult.no så ordner vi dette.
Hva gjør jeg om det ikke ligger inne nummer eller e-post på den ansatte jeg skal sende innlogging til?
Kontaktinformasjon som telefonnummer eller e-post legges inn på brukeren før innloggingsinformasjon kan sendes. Dette kan legges inn under “Admin arbeidere” og den valgte arbeideren.
Er det mulig å sende innlogging til et telefonnummer i utlandet?
Ja, så lenge det ligger inne rett nummer med rett landskode skal dette gå fint.
Hvor ofte må jeg identifisere meg med to-faktor på nytt på samme enhet?
Etter 90 dager må du uansett bekrefte på nytt. Dersom du ikke er aktiv på 30 dager blir du logget ut automatisk.
Hva hvis jeg bruker en delt enhet og ikke ønsker at systemet skal huske meg?
Pass på å logge av! Klikk konto-ikon oppe til høyre og Logg av.
Jeg har glemt passordet og fått engangskode på SMS. Må jeg da likevel også få tilsendt to-faktor-kode?
Nei, engangskode utgjør autentisering på linje to-faktor-kode. Dette gjør i praksis at det er mulig å be om kode å logge seg på kun ved hjelp av koden du får på SMS. SMS kan altså autentisere brukeren alene uten ekstra steg. SMS regnes som en sterkere autentisering enn passord/epost.