Gå til innhold
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Ofte stilte spørsmål - Proresult-appen

Jeg kommer ikke inn på appen fra telefon/ipad. 

Sjekk at brukernavn, passord og konto-ID er korrekt skrevet inn

Hvis du er usikker på eller har glemt passordet ditt, kan du trykke på «Glemt/mangler passord», eller kontakte nærmeste leder for å få nytt passord eller informasjon om brukernavn og konto-ID.

 
 
Jeg finner ikke prosjektet for timeføring.

Dette tyder på at du ikke har fått tilgang til prosjektet ennå. Ta kontakt med din leder for å bli lagt til på prosjektet.

 
Jeg har registrert feil antall timer/klokkeslett. 

Åpne appen og gå til Min side. Velg aktuell dato med feilregistrering og trykk på blyantsymbolet til høyre på linjen.

Merk at det kan være begrensninger for hvor langt tilbake i tid du kan korrigere føringer. Dersom blyanten ikke er synlig, har leder satt begrensninger for dette. I så fall må du be leder korrigere timene dine eller åpne for endring.

 
Hvordan kan jeg opprette prosjekter?

Du må ha tilgang før du kan opprette prosjekter. Dette må tildeles av nærmeste leder eller administrator. Når du har fått tilgang, åpner du appen, går til Velg prosjekt, og finner valget Nytt prosjekt rett over prosjektlisten.

 
Jeg finner ikke bilder på aktuelt prosjekt. 

Det er sannsynlig at visning av bilder som er lastet opp av andre brukere er deaktivert. En administrator kan endre denne innstillingen under «Oppsett» → «Innstillinger» → «Bilder».

 

Jeg ønsker å bytte mellom to innlogginger. 
Dersom du har brukertilgang i to forskjellige firmaer eller kontoer, kan du enkelt bytte mellom dem ved å trykke på kontoknappen øverst til høyre og velge «Bytt bruker».
 
Hvordan kan jeg sende timelister?
For å sende timelister for første gang, går du til Min side i appen. Her kan du velge ønsket tidsrom eller periode, og under timelistene finner du valget for å sende timelister via e-post eller SMS. Hvis du allerede har sendt timelister, får du mulighet til å sende en påminnelse om de som er sendt ut.
 
 
Inneholder appen en telefonliste, og hvor finner jeg evt. denne?

Telefonlisten med kontaktinformasjon til kolleger finner du i appen under de tre prikkene øverst til høyre, eller under Min side ved å bla nedover. Merk at det kan være begrensninger satt av firmaet for visning av denne listen.

Les mer om telefonliste her: Telefonliste

 
Kan jeg endre språk i Appen?

For å endre språk i appen, gå til de tre prikkene oppe i høyre hjørne og velg Innstillinger. Du kan deretter velge mellom norsk, engelsk eller polsk som språk for appen.